Пошуковий запит: (<.>A=Бопко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Бопко І. З. Наукова діяльність викладача вищої школи в умовах Болонського процесу [Електронний ресурс] / І. З. Бопко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2014. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2014_4_5
|
2. |
Бопко І. З. Особливості та проблеми наукової діяльності викладача університету [Електронний ресурс] / І. З. Бопко // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 3. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_3_6
|
3. |
Бопко І. З. Основні тенденції підготовки до наукової діяльності майбутніх магістрів у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / І. З. Бопко // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 23. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_23_22
|
4. |
Бопко І. З. Роль інноваційних технологій у формуванні педагогічної техніки майбутніх учителів іноземних мов [Електронний ресурс] / І. З. Бопко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_2_7
|
5. |
Бопко І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх магістрів до науково-дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / І. Бопко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 24. - С. 25-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_24_8
|
6. |
Бопко І. З. Іншомовна підготовка майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей – одне із завдань євроінтеграції [Електронний ресурс] / І. З. Бопко // Молодий вчений. - 2016. - № 12.1. - С. 391-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12
|
7. |
Бопко І. З. Формування екологічної свідомості студентської молоді гуманітарних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. З. Бопко, І. І. Алмашій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 71-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2018_2_18
|
8. |
Бопко І. З. Формування професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов при вивченні латинської мови [Електронний ресурс] / І. З. Бопко, А. В. Моргун // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 2(2). - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_2(2)__8
|
9. |
Теличко Н. Особливості фахової підготовки майбутнього вчителя-філолога в процесі вивчення окремих фундаментальних лінгвістичних дисциплін [Електронний ресурс] / Н. Теличко, І. Бопко, Д. Маліновська // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - № 4. - С. 385-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2019_4_30
|
10. |
Козяр М. М. Підготовка майбутніх фахівців різного профілю до розв’язання конфліктних ситуацій [Електронний ресурс] / М. М. Козяр, Н. Д. Островська, І. З. Бопко // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 35. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_35_22
|
11. |
Романишина Л. Шляхи вдосконалення підготовки майбутніх учителів до роботи в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] / Л. Романишина, І. Бопко, Г. Лоїк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 5. - С. 389-396. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_5_39
|
12. |
Бопко І. З. Роль інноваційних технологій у формуванні педагогічної техніки майбутніх учителів іноземних мов [Електронний ресурс] / І. З. Бопко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2015_2_7
|